ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی

در دارالترجمه رسمی آراد مدارک دانشگاهی خود را با بالاترین کیفیت ترجمه کنید

ترجمه مدارک دانشگاهی در رشته‌های مختلف به خصوص دانشنامه‌ها و ریزنمره‌های رشته‌های مختلف پزشکی، پیراپزشکی و مهندسی از حساسیت بالایی برای متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی برخوردار است. دارالترجمه آراد با سال‌ها سابقه در ترجمه مدارک دانشگاهی بهترین و صحیح‌ترین ترجمه را در این حوزه برای شما آماده می‌کند. 

ترجمه رسمی مدارک دبیرستان و سایر مقاطع تحصیلی

بسیاری از متقاضیان ترجمه، خواهان ترجمه مدارک دبیرستان و ابتدایی فرزندانشان برای اخذ ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در کشورهای مختلف هستند. دارالترجمه رسمی آراد سریع‌ترین خدمات ترجمه رسمی مدارک دبیرستان و دیگر مقاطع تحصیلی را برای شما فراهم کرده است.

سوالات متداول ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

– آیا ترجمه تمامی مدارک تحصیلی نیازمند تأییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری است؟

+ خیر، مانند سایر مدارک، مدارک تحصیلی نیز بسته به کشور مقصد ممکن است به تأییدیه نیاز داشته باشد یا نیازی به تأییدیه نداشته باشد.

– چطور اطمینان حاصل کنیم که ترجمه ریزنمره و دانشنامه‌مان درست انجام شده است؟

+ دارالترجمه آراد با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین مترجمان مدارک تحصیلی شما را با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد، اما چنانچه نیاز به بررسی مدارک تحصیلی خود پیش از چاپ داشتید، با هماهنگی قبلی با دارالترجمه می‌توانید ترجمه اولیه مدارک خود را دریافت و بررسی نمایید. 

– هزینه ترجمه رسمی مدارک تحصیلی چقدر است؟

+ قیمت ترجمه رسمی مدارک تحصیلی بر اساس نرخ‌نامه مصوب دادگستری انجام خواهد شد. 

–  ترجمه مدارک تحصیلی چقدر اعتبار دارد؟

+ از آن‌جایی‌که در اصل مدارک تحصیلی تغییری ایجاد نمی‌شود، اعتبار ترجمه این مدارک تا تغییر مهر امور خارجه معتبر است. 

– ترجمه مدارک تحصیلی چقدر زمان می‌برد؟

اگر تمامی تأییدیه‌های مورد نیاز قبل از ترجمه رسمی را اخذ کرده باشید، معمولاً ترجمه مدارک تحصیلی تقریباً طی یک هفته انجام خواهد شد.